Frikkin´ hell!

Jag har fått Bältros! BÄLTROS! Det är ju sånt som gamla tanter och farbröder får ju?! Jaja, fyller man 30 om 2,5 månad så kanske det inte är så konstigt? ;-)
Det började för en vecka sen, fick så skumt ont i ena skuldran, trodde att det berodde på att jag bär Dante så himla mycket. Men det gjorde liksom inte ont i musklerna utan på själva huden. För några dagar sen fick jag röda prickar som kliar, ajajaj. Micke och jag satt och kollade på vårdguiden och läste om just bältros och typ alla symptomer stämde. Så det var bara att ringa närakuten imorse. Fick tid på en gång så vi kastade oss i bilen och for iväg, och såklart åkte vi fel! Jag har världens sämsta lokalsinne och Micke är så korkad att han lyssnar på mig! Så det blev med andan i halsen som jag störtade in hos läkaren, som tittade på mig i typ 2 sek och sen skrev ut antibiotika och några smärtstillande. Så nu sitter jag här, lite halvhög på morfinliknande tabletter, bäst att krypa ner i sängen innan jag däckar här i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0