14 000 steg...

det är vad jag har gått idag! Imponerande eller hur? Och då har jag ändå inte varit på några direkta långpromenader. Känns skönt att man rör på sig utan att tänka på det.

Har haft en rätt lugn dag idag. Lämnade av Elias på förskolan och promenerade bort till jobbet i Ösbydalen. Fick mig en välbehövlig kopp kaffe där och hann byta några ord med chefen. Knatade vidare till mölnvik och smet in på Lindex en sväng, hittade en skjortklänning som nog blir snygg ihop med leggings och sneakers.
Hemma så käkade jag och Dante lunch och sen tog vi det lugnt tills det var dags att fara iväg och hämta fina brorsan.

Nu på kvällen har jag och Elias bakat muffins :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0