...

Har haft en riktigt trevlig dag idag. Morgonen gick hyfsat smidigt, inget bråk eller tjafs med Elias och Dante käkade välling utan problem. På väg ut genom dörren så fick jag ett sms från Malin, promenadförslag :-)
Så idag har jag knatat från dagis heeeela vägen hem, det är en bra bit ska jag säga! Kul att ha tid att prata med nån utan att bli avbruten av dom stora barnen också. Det är så himla skönt att kunna vara ute och gå med Dante nu, förut skrek han ju bara i vagnen. Jag har ju haft honom mot mig tills för bara några veckor sedan, men ändå så har han tyckt att vagnen är pest. Nu sitter han framåt i Urban Jungle och verkar stortrivas! Dessutom så sover han så himla bra i den, bästa vagnen!

Gjorde en synundersökning för körkortet också, så nu ska jag bara fylla i alla papper och sen skicka in dom. Sen är det dags att börja köra!

Ska slösurfa lite nu, sen mys i soffan med maken och nåt bra på TV

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0