Lista!

Ditt namn? Theresé
Födelseår? 1979
Hur lång är du? 165 cm
Spelar du något instrument? Jag försökte lära mig att spela blockflöjt...
Dina första tankar när du vaknar? Snälla Dante, somna om!
Är du hungrig? Nja, mest lite sugen på nåt gott
Vart befinner du dig just nu? Hemma
Biter du på naglarna? Nej
Vad är du bra på? Laga mat, baka och surfa på nätet
Har du några husdjur? Nej men har haft katt, kanin och marsvin
Vad heter din farmor Anita
Vem vet mest om dig? Min man skulle jag tro
Vad vill du ha just nu? Smulpajen som står i kylen
Ditt mål i livet? Att vara lycklig med min familj
Rädd för? Spindlar och att nåt ska hända min familj
Har du någon vän du känt i 10 år? Ja.
Har du körkort? Nej, men funderar på att ta
Pepsi eller Coca cola? Cola light
McDonalds el. Burger King? Burger King
Sjunger du? Bara för barnen
Vad har du för skostorlek? 37
Vill du gifta dig? Jag är redan gift
Är du en hälsogeek? Näpp
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja det gör jag
Din hårfärg och frisyr? Halvlångt, färgat brunt med lugg
Skorna du hade på dig idag? flipflop
Grönan eller Liseberg? Grönan
Vad sover du i? Sängen..(och trosor..)
Kläder du hade på dig idag? Blå tunika och svarta leggings
Favoritfärg på kläder? Brunt, svart,blått, grönt rosa...
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Mjukisbyxorna och championtröjan
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Hmm inte så mycket, inte till mig iaf!
Har du rosa kamouflage-kläder? Nej!
Tatueringar du har? En rosa fjäril i svanken, funderar på en till
Piercingar du har? Ett hål i vardera öra
Har du glasögon? Nej
Hur ser din plånbok ut? svart och glittrig
Din perfekta Pizza? Gillar inte pizza
Randigt, rutigt eller blommigt? Randigt
Favoritårstid? Hösten
Favoritmat och dryck? Lax och pasta. Vatten
Favoritdjur? Katt
Favoritparfym? Använder aldrig parfym
Vad köpte du senast? Kläder till barnen
Hur mycket pengar har du? Tillräckligt
Hur svarar du i telefonen hemma? Ja det är Theresé
Hur svarar du i mobilen? Ja det är Theresé
Vem ringde du senast? Mamma
Sov du ensam inatt? Näpp
Vem sov du senast över hos? Svärmor
Vad gjorde du kl 08 imorse? Åt frukost med ungarna
Vad gjorde du för 15 min sedan? Surfade på facebook
Det sista du sa högt? Godnatt älskling (till stora sonen)
Det senaste någon sa till dig? Jag måste gå långsamt så han hinner bläddra klart (maken om sonen som vill hinna titta i boken innan dom säger godnatt)Vad har du druckit idag? Vatten och kaffe
Vad var det senaste du åt? Fläskfilé med grönsaker och pasta
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit
Vad är det för väder hos dig nu? Ser inte det är för mörkt
Godaste glassmaken? New york super fudge chunk från B&J
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Ja ibland
Favoritklädsel? Jeans eller leggings och nån top
Vad ser du om du tittar till höger? en lampa och en vägg
Vad ska du göra härnäst? Titta på en film och äta paj
Humör just nu? Lite seg men glad 
Favoritgodis? choklad
Sommarplaner? Har inte funderat, det är ju ett år kvar!
Hur många kuddar sover du med? 1
Morgon eller nattmänniska? morgon!
Har du dåligt morgonhumör? Nej.
Snarkar du? inte vad jag vet
Stökigt el välstädat? välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? mer tid!
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? ingen aning
Vad väntar dig om 10 år? Ingen aning
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? nytända ljus
Saknar du någon nu? Nej jag har alla mina kära här
Snus eller cigaretter? isch inget 
Vill du ha barn? Har två tack det är bra så
Är du snäll? För det mesta
Är du blyg? Ibland
Tycker du att du har fin dialekt? makens sundsvallsdialekt
Favoritfärg? ROSA!
Har du spytt i någons knä? Nej
Syskon och deras ålder? Två yngre systrar, 24 och 20 år
Senaste skola? Gymnasiet
Tycker folk du är snygg? Vet inte
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej.
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? måla yngsta sonens rum
Är du sugen på något nu? B&J!
Har du kvar dina barndomsskivor? Nej tyvärr
Brukar du bada i sjöar om somrarna? helst inte, är en poolmänniska
En film? Trollkarlen från OZ
Vem får en kram? Barnen, maken och alla andra 
Brukar du läsa horoskop? ibland
Kan du baka bullar? JA goda blir de också
Hund eller katt? katt
Sängstorlek? 180
Müsli eller corn flakes?  både och
Hur ser du ut idag?  som vanligt..
Vad såg du senast på tv? Doobidoo
Tycker du om din pappa? Ja .
Vem i din släkt pratade du senast med? Min mamma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0