Najsig dag!

Idag var Elias hemma från förskolan. Här på Värmdö får syskon bara gå 25 timmar i veckan när föräldern är hemma med bebis. Man får två alternativ, 9-14 varje dag eller 9-15:15 mån-tor och ledig fre. Kändes rätt lätt att välja faktiskt.
Vi började morgonen med att bara dra omkring i pyjamas, sen blev det lyxfrukost! Jag gjorde nämligen amerikanska pannkakor! Riktigt smarrigt, tydligen så smarrigt att Elias talade om för mig att han minsann ville ha det varje dag. Hmm vet inte riktigt, liiite jobbigt att göra och kanske lite för onyttigt.
Efter lunch kilade vi över till Malin, Wilmer och Wera. Mammorna fikade och grabbarna röjde. Dom leker väldigt bra ihop men har lite olika åsikter ibland ;-)

Nu ska jag strax fixa ihop lite middag till pojkarna. Själv ska jag äta senare med maken. Vi tänkte käka vinfondue när ungarna somnat.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0