Pigg å glá!

Ovanligt pigg, eller så är det bebiskoman som har givit med sig efter nio månader. Dante har sovit bra två nätter i rad nu, man kan inget annat än att hålla tummarna för att det ska hålla i sig. Allt hänger ju ihop, sover han bra, sover jag bra=glad mamma som har ork att hitta på grejer med sina barn.
Idag blev det förskolan mellan 9:30-10:30. Elias var inte sugen på att gå hem så det fick bli en McDonalds muta. Imorgon ska han vara där lite längre och jag ska försöka att gå ifrån en liten stund. Jag hoppas att det ska gå bra. Han är ju inne i en period då han är livrädd för att vi ska glömma honom. Så att säga att jag ska gå ifrån en stund är inte poppis, men påpekar man att jag faktiskt kommer och hämtar honom så är allt ok igen.
Vi tog en sväng i mölnvik efter lunchen och smet in på Lindex. Hittade två par byxor åt Dante, på tjejavdelningen, han är ju så smal att pojkbyxor i storlek 74 inte passar utan dom bara halkar av. Blev iallafall ett par mjuka, fodrade jeans med mudd och ett par bruna plyschbyxor. Elias norpade åt sig en Blixten Mcqueen tröja som fick åka med hem.

Nu ska jag käka riskakor och INTE titta på Idol. Avskyr att se folk göra bort sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0